Inne miejsca

środa, 28 lutego 2018

Miniquilt "Ananas"

Zbieram się już od grudnia żeby pokazać Wam ananaska.

Skąd się wziął? Której nocy przeglądałam instagrama i tak hop, hop, hop trafiłam na jakąś kumulację prac ananasowych. Żółtych, soczystych, radosnych, słonecznych owoców.
Spojrzałam na swoją półkę (do skrzynki, bo szuflady się skurczyły....)

i zobaczyłam rolkę żółtych, energetycznych batików które kupiłam w Pradzie na 11 Patchwork Meeting. Bo "miecio" mnie wezwał do zakupu.

Około 10 minut zajęło rozrysowanie wzoru i zaraz szyłam.

 Takie kolory w środku nocy spać nie dają!

  Następnego dnia wypikowałam. I już gotowy miniquilt.


Ela Zeman podpowiada,  że wzór można znaleźć na stronie Safrassas Lane: https://sassafras-lane.com/blogs/news/85632004-free-patchwork-pineapple-mini-quilt-pattern

A tamtej nocy, razem z ananasami, przewijały się truskawki. Na uszycie truskawek wykorzystam kawalątek drugiego słodkiego zwitka batików - też z półki.  Projekt truskawek zrobiłam razem z ananasem.

11 komentarzy:

  1. Te żółcie piękne,świetnie dopasowane pikowanki, w efekcie fajny ananasik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne tworzą mistrzowie batiku tkaniny :)
      Dzięki Ulcia! Energetyczny i pozytywny ten obrazek, polecam na pozytyw sobie takiego malucha uszyć :)

      Usuń
  2. WOW jestem jak zwykle pełna podziwu :) aż się oczy śmieją do tego ananasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda?! Od razu człowiek ma lepszy nastrój :D

      Usuń
  3. Prawda, że można zachorować na owocową chorobę przez te wzorki? Twój ananasik świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można :D Życzyłabym większości ludzi żeby na takie uzależnienia zapadali :D

      Usuń
  4. Fajne pikowanie, jakos tak pasuje do ananasa. Ciekawe jakie dasz do truskawek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super wygląda ten ananas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pikowanie, jakos tak pasuje do ananasa. Ciekawe jakie dasz do truskawek...
    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny marcowy dzień fantastycznie wyszedł ten ananas tak mega słodko Bardzo mi się podoba Pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzymy ustwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych pracy

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)