Inne miejsca

poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Zaproszenie na Wystawę

Nie mogę się ogarnąć. Potrzebuję jeszcze kilku dni na nadgonienie wszystkiego.

Ale ta informacja nie może czekać.


Oto zaproszenie do wzięcia udziału w wystawie ogólnopolskiej, już piątej (!!!) organizowanej przez Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. Czytajcie i myślcie co zgłaszać.

A ja pojadę obejrzeć w czerwcu 2011!


V Ogólnopolska Wystawa Haftu Krzyżykowego "ZŁOTA IGŁA 2011"


Warto zwrócić uwagę że projekt nie ma charakteru regularnych wystaw. Jest to projekt realizowany zaledwie raz na 2-3 lata. Wzięcie w nim udziału to naprawdę wspaniałe przeżycie!


Poniżej dla przypomnienia link do zdjęć z poprzedniej wystawy:

6 komentarzy:

  1. I bardzo dobrze że wysyłasz sampler!!! I jak nie dostaniesz nagrody to ja się mocno zdziwię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, dziękuję za informację :-)...Yenulka, czyżbyś wiedziała coś więcej niż napisała to autorka bloga? Aniu wysyłasz sampler? Hym, a zmieści się w regulaminowych wymiarach?

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo:))) super, a jaki sampler wysyłasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu w pierwszym odruchu pomyślałam o tym moim jedynym z naszego wspólnego wyszywania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, aż się przestraszyłam ale już wiem :) Mój samplerek się zmieści w wymiarach na styk ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no no , może i ja sie odważe wystawić jakaś swoja pracę ...jak zdążę wyhaftować cos nowego , bo wszystko oprawione..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)