Inne miejsca

czwartek, 6 maja 2010

Teraz TU

Nadejszła wiekopomna chwila. Blox dziś nie działa od 18. U mnie nie działa od 19:30, tyle jestem w stanie potwierdzić bo o tej porze próbowałam go odpalić. Siedzę z palcem na F5 i odświeżam. I ciągle to:


I wiecie co???? Mam serdecznie dość. Już tyle osób pytało kiedy się przeniosę z bloxa i nie robiłam tego z powodu przywiązania do tamtego miejsca. Tyle czasu włożyłam w jego 'gładzenie', zabawę w zakładki, zdjęcia, linki ..... Ale to co dzisiaj się dzieje a do tego nadwyrężona cierpliwość Drogich mi Wirtualno-Realowych Dziewczyn przepełniła czarę goryczy.
Zostawiam za sobą kawał mojego życia: 2,5 roku. Wspólne emocje i przeżycia. Setki, a nawet tysiące komentarzy. Narodziny mojego Siostrzeńca, SAL Choinkowy, wpisy moje chałupkowe, narty i inne zdarzenia którymi się z Wami dzieliłam.
Niemniej żywię nadzieję że się tu zadomowię i ze będziecie mnie dalej odwiedzać.

ZAPRASZAM

16 komentarzy:

  1. Pobaw się w skopiowanie, mnie też żal tamtej Anuśki i czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu!!!
    Czekam na kolejne posty:))

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Super! Witaj w nowym miejscu. Będzie Ci tu dobrze, zobaczysz.

    OdpowiedzUsuń
  4. tralalala a ja Anie jutro na żywo pomacam hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy na blogspocie :) Obyś się tu zadomowiłą na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu,poszłam za Twoim przykładem bo aż taka odważna nie byłam,żeby to wszystko rzucić ale raz się żyje:)))czuj się zatem Przodownicą:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Aniu! Przecież tu też są ludzie ;-)
    I to w większości już znani i poznani :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. tu tez Ci bedzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania, rozstania są ciężkie ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :up:

    I w końcu mogę pisać komentarze jako ja a nie z jedną literką nie hallo :

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj w nowym miejscu :)
    Ja z tego samego powodu tez się przenioslam...tylko, że ja te problemy przerabialam parę miesięcy temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Twoim starym blogu nie zawsze udało mi się wstawić komentarz, a tu wiem że problemu nie będę miała ;-)) witaj w nowym miejscu !

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm zastanawia mnie jedno dlaczego u mnie zawsze działa i nie miałam z nim problemu.Nie mniej na bank się tu zadomowisz i będziesz się czuła jak w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja zostaję na bloxie i już :) Jakoś mi tam dobrze a problemy techniczne miewają wszystkie serwery :)
    Niemniej, witaj w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Link zmieniłam :-)
    Mnie się wydaje, że choć żal poprzednich wpisów, to w końcu je przeniesiesz, takie miejsca trzeba traktować bez sentymentów, internet to internet. Ma nam ułatwić kontakt, gdy nie jest możliwy w realnym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj w nowym miejscu!
    Chyba większość z nas opuściła kiedyś bloxa z takich samych przyczyn.
    Szybko się przyzwyczaisz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)