Inne miejsca

piątek, 15 października 2010

Zaproszenie: Świąteczny SAL 2010

Mam znowu zaszczyt zaprosić Was do wspólnej zabawy. Tak jak rok temu zaczęłyśmy wyszywać choinkę w zabawie Choinkowy SAL 2009, w tym roku znowu proponuję zabawę opartą na nieco zmienionych warunkach, choć wciąż świąteczną!

Tematyką zabawy będzie wyszycie DOWOLNEGO, indywidualnie wybranego wzoru w temacie święta oczywiście. Pewnie Wasze kolejki pac świątecznych puchną od prace które 'kiedyś chciałybyśmy wyszyć'. Zatem może czas kolejkę skrócić choć o jedną pracę??? Chcę Wam pozostawić wolny wybór tego nad czym będziecie pracować w tym roku.
Systematycznie, rok po roku będziemy dłubać kolejne ozdoby wspólnie.

Deklaracja zabawy wspólnie oznaczać będzie że postępy prac będziemy publikować na blogu Świąteczny SAL 2010. Szczegóły już są dostępne na działającym i ogólnie dostępnym blogu :)
Oczywiście publikacje na własnych, prywatnych blogach są również dozwolone. Najważniejsze jest aby pokazać na wspólnym blogu choć dwa etapy: początkowy i końcowy. Oczywiście im więcej tym lepiej :)

Miło będzie oglądać prace świąteczne w jednym miejscu. Miło będzie już wkrótce poczuć atmosferę zbliżających się Świąt.

Czasu mamy wystarczająco: nawet projekty większe od ubiegłorocznej choinki mają szansę powstać.
Zachęcam do udziału a jestem przekonana że za kilka tygodni będziemy miały już całkiem sporą grupę prac które cieszyć będą nasze oczy i zdobić domy podczas Świąt Bożego Narodzenia 2010.

Po szczegóły organizacyjne zapraszam już w nowe miejsce.

Gdyby były dodatkowe pytania - zapraszam na maila :)

4 komentarze:

  1. Biore juz udzial w jednym SALu swiatecznym. W drugim nie dam juz rady :(( szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również...a mam jeszcze łapę nie za bardzo sprawną...może następnym razem...ale dziękuję za zaproszenie...będę Wam kibicować...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anulko! Czy mnie jeszcze pamietasz?????
    Czy mogę uczestniczyć w tym SAL-u jako ekstern? [nie mam bloga; głowa już nie ta, nie bedę zakładać] Banerek mogę jedynie ustawić na swojej stronie. Tęsknię.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie, jakże bym mogła?????!!!!! Ty wiesz że ja do Ciebie wybieram się dwa razy w miesiącu jak wracam z SGGW w weekendy??? Tylko jakoś na Służewcu dopada mnie myśl że burak jestem bo Cię nie uprzedziłam o przyjeździe. No to jadę dalej :( I tak od stycznia....

    Kochanie, wyszywaj i pokazuj Tutaj.
    Ja Cie podlinkuję na naszym SAL-u i będę pokazywać Twoje postępy - jeśli pozwolisz.
    Niestety już się miejsca dla WspółAutorów bloga skończyły :( Baardzo dużo chętnych mamy w tym roku....

    Zaraz podeślę Ci schematy do wyboru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)