Inne miejsca

czwartek, 12 października 2017

Dla Wojtka top

Szybciej niż dla Jaśka postanowiłam uszyć quilt dla Wojtka.
Jasiek dostał dopiero na  czwarte urodziny. Wojtek dostanie w pierwszym roku życia. Szczęśliwiec ;)

Jakiś czas temu wpadł mi w oko projekt "When you wish" Kirsty z blogu Bonjour Quilts. Oryginał:
"When you wish"  by Kirsty
Tak mi się spodobały kolory i koncept że postanowiłam znaleźć okazję. I Wojtek trafił się jak znalazł!
Więc zakupiłam tkaniny w B-Craft szczecińskim:
Mini Owl Tuli Pink w 4 kolorach (tutaj zielone)
Zdjęcie ze strony sklepu B-Craft: https://b-craft.pl/wp-content/uploads/2017/04/PWTC026-MINT-768x510.jpg

i 5 kolorów groszków Kaffe Fassett:
Zdjęcie ze strony sklepu B-Craft: https://b-craft.pl/wp-content/uploads/2017/05/KIT5FQ-KF0506-768x512.jpg

Wzięłam wszystkich 5 kolorów bo chciałam ostatecznie w domu podjąć decyzję które 4 wybiorę.

Dobór kolorów był przyjemny, wpisały się w projekt idealnie! Uzyskałam całkiem podobny efekt który mnie zachwycił.


A nie, przepraszam.... odwrotnie:

Kolory można łyżkami jeść (one takie właśnie są, zdjęcia nie kłamią): 




Chyba jako Chłopak się nie obrazi?
Teraz praca wisi i cieszy moje oko. Nabiera gotowości do pikowania.

A już wkrótce o tym jak matkę wyrodną przegoniła  Kochana 'Babcia' Małgosia. Czyli jednak że quilterek dzieci bez kołderek chodzą.

7 komentarzy:

  1. Super jest i jak zawsze dzióbek w dzióbek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki mniamniaste :) Chlopak sie na pewno nie obrazi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu miałby się obrażać?! W życiu! Pod takim cudem same kolorowe sny można tylko mieć.
    Mój Mały, choć już za gimnazjalnego młodzieńca robi, nadal za najukochańsze kolory ma: groszkowy, żółty i pomarańczowy... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Energetyczny i piękny! Dzieci powinny mieć żywo kolorowe rzeczy! Popieram kolorową rewolucję dla Chłopców :)
    Pięknie musisz mieć w swojej pracowni.
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny top .Energetyczny bardzo :)
    To ja. Babcia Małgosia :D Mam nadzieję ,że po zmianie przeglądarki uda mi się dodać komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)