Inne miejsca

piątek, 18 lipca 2014

Prosta historia

Gdzieś około roku temu natknęłam się na śliczną kołderkę dziecięcą "Prosta historia".
Kołderka została uszyta przez Panią Ulę, prowadzącą sklep Ładne tkaniny.
Wpis: TUTAJ.

Nigdy nie szyłam kołderek. I bałam się i boję się tych dużych form nadal. Ale ta mnie tak zachwyciła że myślałam o niej niemal codziennie. I w końcu zebrałam się w sobie.
Zmotywowała mnie jeszcze miła promocja w której pojawiły się rzeczone tkaniny i zaszalałam. Kupiłam porcję od razu na dwie kołderki.

Pierwsza kołderka powstała z myślą o Maksie, który pojawił się na świecie 1 kwietnia 2014r. 

"Prosta historia" Uli Kubickiej-Kraszyńskiej, mój uszytek

"Prosta historia" Uli Kubickiej-Kraszyńskiej, mój uszytek
 
"Prosta historia" Uli Kubickiej-Kraszyńskiej, mój uszytek

"Prosta historia" Uli Kubickiej-Kraszyńskiej, mój uszytek

"Prosta historia" Uli Kubickiej-Kraszyńskiej, mój uszytek
Druga kołderka, taka sama choć inna w kolorach, szyje się powoli dla K. Jeszcze płci nie znałam gdy kupowałam materiał ale coś mi mówiło że trafię właściwie. I stało się.
Tym razem będę uczyć się na własnych błędach i lamówkę wszyję maszynowo-ręcznie. Tak mi się podoba i wychodzi ładniej niż metodą maszynową.

Nauczyłam się sporo na tej jednej kołderce:
- nie lubię agrafek
- bye, bye paznokcie
- lamówka tylko wykańczana ręcznie
- muszę inny patent na metryczkę wymyślić.

9 komentarzy:

  1. mi też nie za bardzo wychodzi i podoba się lamówka szyta na maszynie ale z braku czasu nie wychodzi jakoś z tym ręcznym podszywaniem.
    Gratuluję kołderek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kołderka :) Nauka na pewno nie pójdzie w las i kolejne kołderki będą jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam! Ja nie zabieram się za szycie, bo do tego nie mam cierpliwości ani wyobraźni ;) Kołderka super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, dziewczyno wielu talentów, kołderka jest superaśna! A wzornik gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, bosko! Zdolna bestia z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)