Inne miejsca

czwartek, 1 listopada 2012

Zachciewajka

Ależ mnie napadło. To było jak wybuch niekontrolowany.
Na fejsie jest grupa "I love Nordic" i tam pojawiają się różne inspiracje (jak zresztą w wielu innych grupach fejsowych). Napatrzyłam się tam prostych motywów i przypomniałam sobie o moim dawno planowanym na gorsze czasy drobiazgu.
Gorsze, mam na myśli moment kiedy u mnie będzie bardzo krucho z czasem na robótki.

Dziś mnie napadło na krzyżyki, dlatego kurcgalopkiem pobiegłam po mój ulubiony zestaw: Raw Linen + biała mulina i mam taki zestaw:


Wykorzystałam kilkadziesiąt minut wolnego (haha) i mam taki miniefekt:
Anna Special Kreuzstitch, No E796
  Fabric: Zweigart Belfast, Raw Linen
  Threads: DMC 3865
To będzie malutki motyw narożny. Pierwotnie pochodził z ... narożnika obrusa. Ale motyw jest taki ładny że postanowiłam nie zamykać się w propozycji projektanta.
Jesli motyw będzie się ładnie wyszywał popełnię go w kilku zestawieniach kolorystycznych.

Strasznie stęskniłam się za krzyżykami. Okrutnie.


7 komentarzy:

  1. Takie fale odchodzą i przychodzą, odchodzą i....
    Mnie teraz trzyma dzierganie na drutach. Trzyma w mocnym uścisku. A zaczęłam wełnę do haftu zbierać, eh...

    OdpowiedzUsuń
  2. zapisałam sobie nazwę płócienka :) dzięki kochana,fajowy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny drobiażdżek! Chyba wszystkie znamy to uczucie, że musimy,już natychmiast postawić chociaż kilka krzyżyków..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hihihi ja też dzisiaj zatęskniona za krzyżykami popełniłam niezłe ich stado!! powoli zamykam wieniec :) i myślę co będzie następne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachciewajki są cudowne, bo spełniają nasze marzenia :) Też takie miewam, choć nie zawsze można je szybko zrealizować, na jedną taką czekam już od roku, a tam od roku, od roku to mam już na nią konkretny plan, ale już robię przymiarki, jeszcze kila miesięcy i .....

    Aniu, Twoja jest bardzo interesująca, ten zestaw, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze pięknie u Ciebie. Uwielbiam patrzeć jak wyszywasz na lnie :)

    Powoli z czasem wszystko się ułoży, karmienia, przewijania i wszystko koło tego :) Czerp radość z tych odrobin czasu , które tak pięknie wykorzystujesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie będzie zobaczyć różne wersje kolorystyczne!
    I tak - dobrze jest wrócić do krzyżykowania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)