Inne miejsca

środa, 23 maja 2012

Niespodzianka jedna na 30-kilka lat


Pewnego dnia wchodzę bladym zapłakanym świtem do moich Rodziców, godzina 9 rano, spodziewam się rodzinki przy śniadanku a tu cisza.....
Lecę na pięterko, słyszę Krzysia, przewala się po łóżku a za zawalonym bogactwem biurkiem w piżamie siedzi moja Sister. Po chwili pokazuje mi niemal skończony naszyjnik soutache.
No stanęłam w progu jak wmurowana. Ona? Która moje zamiłowanie do dłubania zbywała wiele mówiącym  milczeniem, z przymrużeniem oka patrzyła na "dzieła" sama rysując i malując obrazy.
A tutaj rękodzieło-rękodzieło!
Zaskoczyła mnie nieziemsko! I bardzo to miłe że zwróciła się również w kierunku dłubania. Teraz łatwiej Jej będzie zrozumieć miłość do nitek, igieł, koralików i innych przydasiów ;)

W rezultacie nowej pasji na swoje urodziny dostałam bransoletkę.
Bogatą, szeroką tak jak lubię.
I w idealnych moich zimowych kolorach!




Muszę Sister przypomnieć że miała bloga ze zdjęciami swoich prac założyć ;)

20 komentarzy:

  1. przepiękna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to rzeczywiście!! zaskoczenie :) Ania więc do dzieła kochana i ty szyj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu ale mnie nie ciągnie wcale a wcale :) Wystarczy ze Siostra już potrafi i tworzy ładne biżutki :)

      Usuń
  3. kolory cudne, też takie lubię. Bransoleta robi wrażenie! Krótko mówiąc prezent przedni Sister uniespodziankowała, urodzinkowo powiadasz? No to były, są czy będą - sto lat w wiecznej radości i pogodzie! Ty bliźniak zodiakalny jesteś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były, były 12 maja. Byku ze mnie i rogata dusza ;)

      Dziękuję w imieniu Sis.

      Usuń
  4. Pogratuluj siostrze zdolności stworzyła cudną bransoletkę:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę Jej ten post - dziękuję w Jej imieniu.

      Usuń
  5. Ooo!! Siostra genetycznie skażona zapewne ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Mamie. Tylko każda w inną stronę się rozwija (Mama: druty i szydełko, Sister teraz sutasz, a ja to wiadomo).
      Jak trzygłowy smok ;)

      Usuń
  6. Przepiękna bransoleta:) Jesteś moją bliźniaczką urodzinową i to pierwszą, którą spotkałam w życiu

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna:)
    same utalentowanie w rodzinie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego, a bransoleta piękna i staranna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ szczęściara z Ciebie. Skoro jednak urodzinowo to nie wypada zazdrościć-postaram się jakoś.
    STO LAT, STO LAT-wrzeszczę w niebogłosy. I masz..., już zachrypłam.
    Padłam jak zobaczyłam Twój Schwalm. Nie wiem kiedy się podniosę.
    Paaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez dołączam się do życzeń i podziwiam bransoletkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj też bym chciała taki prezent na urodziny, podwójny rzec by można było:))
    Bransoletka cuuudna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu! A ja Ci życzę Dużo zdrowia i sił, żebyś dożyła kolejnej niespodzianki za 30 lat, którą już Ci szykuję!!
    Sis.:)
    PS. Dziękuję wszystkim za miłe słowa.
    PS.2. Adres obiecanego bloga: http://sutaszmonochrome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Anku - Obieście z Sister Niespodziewajki takie udane!!!!
    Sister Artycha!

    Kochana, jużem Ci życzyła ale powtórzę: Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz pieniędzy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna bransoletka......... Niesamowita!!!!!!!
    artgalery5086-martusia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)