poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Zaproszenie na Wystawę

Nie mogę się ogarnąć. Potrzebuję jeszcze kilku dni na nadgonienie wszystkiego.

Ale ta informacja nie może czekać.


Oto zaproszenie do wzięcia udziału w wystawie ogólnopolskiej, już piątej (!!!) organizowanej przez Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. Czytajcie i myślcie co zgłaszać.

A ja pojadę obejrzeć w czerwcu 2011!


V Ogólnopolska Wystawa Haftu Krzyżykowego "ZŁOTA IGŁA 2011"


Warto zwrócić uwagę że projekt nie ma charakteru regularnych wystaw. Jest to projekt realizowany zaledwie raz na 2-3 lata. Wzięcie w nim udziału to naprawdę wspaniałe przeżycie!


Poniżej dla przypomnienia link do zdjęć z poprzedniej wystawy:

6 komentarzy:

  1. I bardzo dobrze że wysyłasz sampler!!! I jak nie dostaniesz nagrody to ja się mocno zdziwię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, dziękuję za informację :-)...Yenulka, czyżbyś wiedziała coś więcej niż napisała to autorka bloga? Aniu wysyłasz sampler? Hym, a zmieści się w regulaminowych wymiarach?

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo:))) super, a jaki sampler wysyłasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu w pierwszym odruchu pomyślałam o tym moim jedynym z naszego wspólnego wyszywania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, aż się przestraszyłam ale już wiem :) Mój samplerek się zmieści w wymiarach na styk ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no no , może i ja sie odważe wystawić jakaś swoja pracę ...jak zdążę wyhaftować cos nowego , bo wszystko oprawione..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)