Inne miejsca

poniedziałek, 23 lipca 2018

"When you wish" dla Wojtka


O ludzie! Od marca mnie tu nie było! Cztery miesiące. Przygotowanie do podróży, podróż czterdziestolecia, przygotowanie dziecka do żłobka, powrót do pracy.
A w wolnych chwilach szycie. Sporo szycia choć wciąż zbyt mało.

Postaram się w najbliższych wpisach pokazać co udało mi się stworzyć podczas niebytu.

Najpierw dla dziecka mego osobistego. 
Jak powszechnie wiadomo dziecko szewca bez butów chodzi. Prawie. Jasiek czekał na własną kołdrę 4 lata.
Z Wojtkiem szybciej mi poszło i już w 1. roku życia dziecku uszyłam top.

O tym pisałam TUTAJ

Przez długi czas napawałam się kolorami i energetyką topu. Stanowił ozdobę mojej pracowni.  Dopiero kiedy przestraszyłam się, że mi dziecko wyrośnie, zabrałam się za pikowanie.
Z pomocą przyszedł również prezent który wylosowała mi Gosia Pawłowska w zabawie Sew All Around QAL : komplet nici Aurifil.
Idealnie pasujący do kolorów quiltu Wojtka!
 
Ostatecznie zdecydowałam się jeszcze na dodanie żółtej nici, żeby zbyt mocno inne kolory nie odbijały się od żółtego tła.
Wypikowałam go stopką z górnym transportem, w proste linie.




 W swojskich klimatach: 




Koc wyszedł dość sztywny, ale w podróży świetnie zdał egzamin jako wyściółka do wózka i jako koc piknikowy, jako mata do rzucenia na ziemię jak i podkład do spania.


Jak się sprawdził w podróży:


Mogę śmiało powiedzieć że jest to najbardziej użytkowy quilt jaki uszyłam. Przejechał tysiące kilometrów. W różnych warunkach. Stanowi od 2 miesięcy stały element naszej codziennej egzystencji. Ma więcej zdjęć jako element naszych podróży niż zdjęć z sesji. I chyba dlatego tak długo zeszło ze stworzeniem postu o quilce Wojtka.

Dane techniczne:
Projekt: free "When you wish" Bonjur Quilts
Tkaniny: Mini Owl Tula Pink i Spot Kaffe Fassett z B-Craft
Technika: HST (Half-Square Triangles)
Rozmiar: 105 x 105cm
Wypełnienie: bawełna 150g/m2 z Kiltowo.pl
Pikowanie: Aurifil & stopka krocząca
Tył: Motylki projektu Heather Bailey, Heather Bailey Lottie Da Butterfly Dot Orchid B-Craft

17 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniałe zdjęcia Aniu! Zarówno te z serii "w użyciu", jak i w plenerze (i to jakim). Praca cudowna! Uwielbiam kolorowe quilty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :) Twoje nici trafiły idealnie do tego projektu! A ja też chętnie dla siebie taki energetyczny quilt bym uszyła. Może nawet jeszcze popełnię podobny bo mi tkanin zostało i w tzw międzyczasie dostałam jeszcze z tej serii.

      Usuń
  3. Jedna z moich ulubionych prac do oglądania, ze względu na wzór, kolory... no i grochy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - miałaś tu swój udział :D
      Jak zamawiałam to właśnie taki efekt chciałam uzyskać :)

      Usuń
  4. Fantastyczna kołderka i suuuper zdjęcia ! CAłuski dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Quilt piękny i cudownie, że tak bardzo użytkowy :) Podziwiam z uśmiechem od ucha do ucha (te kolory!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory i mnie bardzo energetyzują ! Dziękuję!

      Usuń
  6. Nie ma nic fajniejszego jak quilt cieszy się takim powodzeniem - i w plenerze i na łace i drewnie i w świecie - supsr Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100% racji - quilt powinien być użytkowy wtedy chce się (ż)szyć :)

      Usuń
  7. Wygląda bosko i świetnie zdjęcia z cyklu: quilts in the wild ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobaja mi się te groszki :) I to chyba najlepszy efekt takiego szycia ,nie tylko do podziwiania z daleka, ale do codziennego użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)