Inne miejsca

piątek, 26 maja 2017

Lisia obsesja #2 dla Tomka

W październiku pokazywałam Wam jak uszyć lisa (tutaj)  - był to bardziej tutorial niż faktycznie wpis pokazujący co z tego wynikło.
W lutym wreszcie wzięłam byka z rogi i skończyłam lisa zielonego. Uszytego z myślą o Tomku, synu koleżanki z pracy.








Dane techniczne: 
Projekt: Shwin & Swhin
Rozmiar: 110 x 160 cm
Tkaniny: polskie jednobarwne; Kona; Philip Jacobs (Irysy i Peonie z kolekcji jesień 2011)
Wypełnienie: bawełna 150g/m2 z Kiltowo.pl
Plecy: tkaniny IKEA
Pikowanie: stopka z górnym transportem

Prezent wręczony, dziecko chyba zadowolone. Ale najbardziej Mama Tomka  której lisy spodobały się od pierwszego wejrzenia. 

Losy lisa pomarańczowego pokażę wkrótce...... 

10 komentarzy:

  1. Lis jest zachwycający! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity jest ten lisek :-) Piękny! Bardzo podobają mi się te printowe wstawki i choć zielenie szyję sporadycznie, tak na te nie mogę się napatrzeć :-) No i kolejny projekt do uszycia na moją listę do wpisania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały lisek, świetnie się prezentuje w zieleniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjne te Twoje lisy Aniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)