Inne miejsca

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Dubai come back

Jola twierdzi że TO trzeba zobaczyć.
No to pokazuję. Nie będę się kłocić, nie?

Dziś krótkie nawiązanie do wizyty w Dubaju a przede wszystkim wizytancja w Dubai Mall która zaowocowała niespodziewanie oglądaniem jednego z największych akwariów świata (Dubai Aquarium, rekord księgi Guinessa w 2009r. ) .
Gdybym miała świadomość że w galerii jest akwarium nie wybrałabym się do niego celowo. Ponieważ przez galerię szliśmy do słynnych fontann, po drodze trafiłam w to niesamowite miejsce. Spędziłam tam około 3 godzin. I jak teraz czytam to co napisałam (z perspektywy kraju) to pewnie znowu uważałabym że ktoś kto tam był przesadza.
Niestety byłabym w błędzie.
Akwarium to niesamowita atrakcja!
Poza olbrzymią ilością płaszczek i innych rekinów białych i młotów poniżej te najbardziej znane potwory. Pływające nad moją głową. 



Po akwarium oglądałam widowisko światła i dźwięku w fontannach zlokalizowanych pomiędzy Dubai Mall i Burj Dubaj (najwyższy budynek świata).
Dubai Fountain to miejsce w centrum miasta zbudowane absolutnie sztucznie w celu zabawy gawiedzi i bawienia tłumów przybywających na zakupy w Galerii. Ot, taka karuzela z konikami dla każdego. Niestety jakość ręczna gdyż filmy zostały zarejestrowane na mało profesjonalnym sprzęcie (aparat fotograficzny) o 22:30 i 23:00.
Pierwszy pokaz to Whitney Houston  a drugi to lokalny, arabski kawałek.
Miłego oglądania!



7 komentarzy:

  1. Gościu na pierwszym filmiku, ten z końcówki kamerowania wyraźnie niezadowolony coś. Przyciąga jednak wzrok. Może mina jego filmowa, może niezdecydowanie. Mój faworyt to!
    Pokazy fontannowe cudność!

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, że trzeba to zobaczyć i pokazać innym! Oglądałam pół wieczoru i zabrałam sobie na pamiątkę... niesamowite są i pokazy fontann i piękne akwaria. Można oglądać całymi godzinami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo, a mnie takie cuda ominęły :(((((

    Od paru chwil się zastanawiam czy rekiny czy fontanny, ale chyba jednak zdecydowanie fontanny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yenulko, i to i to fajne! Oglądałam cały wieczór, bo się nie mogłam napatrzeć! Idę grać w totka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleeee cudnie :) Ja bym pewnie też w akwarium została na dłużej :D a fontanny cudowne... Oj zazdrocha stuka mnie wrednym paluchem w ramię ^^ :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za filmiki, niewyobrażalne to wszystko. Fontanny cudne, fakt, ale rekiny robią wrażenie mimo komórkowej jakości filmiku, na żywo to dopiero musi być niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne filmiki, te fontanny na żywo zobaczyć to niesamowita atrakcja !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)