Inne miejsca

niedziela, 10 grudnia 2006

Kurakowa półka




Zbiór wszelkiego rodzaju ptactwa :)

8 komentarzy:

  1. Swietna ta półka i bardzo fajna kolekcja kuraków :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Que cohas tan pechochas....Gracias x compartir

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę jaka odważna :) i też maniaczka kurkowa :)
    Wiesz, że ja cały czas się przymierzałam do zebrania wszystkich tych bibelotów kurkowych i się jeszcze nie zmobilizowałam ...........

    Takich jak Ty jeszcze nie mam - muszę się po świętach zmobilizować i pokazać swoją kolekcję :)
    całuski dla kurki od kurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hi, hi :-x sprostuję tylko że to półeczka Mamy, a ja ją bardzo lubię i dorzucam nowe sztuki do kolekcji. Mama trochę mnie zaraziła i dlatego teraz jestem "uczulona" na kuraki :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. To pozdrów MAMĘ od maniaczki :) kurkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak to sie wlasciwie stalo ze tak kochacie te kuraki:D? Mysle ze ta historia domaga sie uwiecznienia na multiplowym (:P) blogu:D bezapelacyjnie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kacik, mam taka sama polke tylko z filizankami. Lubie takie klimaty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)