Inne miejsca

sobota, 9 grudnia 2006

Kartki okolicznościowe




Karki na różne okazje

33 komentarze:

  1. Fantastyczne! A kto wycinał okienka kartki???? Przeurocze drzewka, brawo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra te karteczki zrobilam , nabardziej ta mi sie podoba :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie sa ladne,ze az trudno powiedziec ktora ladniejsza

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle urocze choinki, bardzo mi się też podoba sposób przycięcia kartoników :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie dziękuję :) Cieszę się że karteczki przypadły Wam do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. very nice cards witch christmas tree

    OdpowiedzUsuń
  7. No to mamy wysyp kartek :)) Jedne piękniejsze od drugich. A Twoje bardzo pomyslowe Brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczne karteczki... ja w tym roku "nie mam kiedy sie podrapać", wiec u mnie karteczek nie będzie.... :-(((

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastic!!!!!Bravo!!!!!! Felicitaciones!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, a te choinki, co jedna to piękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  11. :) bardzo mi miło - dzisiaj wiem, że odbiorcom też się podobały :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Anno, wcale sie nie dziwie, ze odbiorcom spodobaly sie, bo naprawde sa sliczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te karteczki Aniu !! Czy mogłabyś mi wysłać ten wzorek na maila?? I jeszcze pytanko: skąd Wy Dziewczyny bierzecie te śliczne napisy na tych wszystkich kartkach ??????

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki Dziewczynki :) Lila napisy biorę ze sklepu papierniczego :) rok temu dorwałam złote symbole świąteczne a w tym roku srebrne napisy. A reszta to złoty lub srebrny cienkopis i widać że już odręczne pismo ;) Pytaj więc w papierniczych sklepach o kartoniki z naklejkami ! Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  15. a jak to się stało, że ich nie widziałam. Przecudne:)) lubię takie dopracowane karteczki:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne kartki, bardzo oryginalne i perfekcyjnie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję :) Thanks maureen1959 !

    OdpowiedzUsuń
  18. Está precioso!
    Yo lo hice en un individual rojo...
    AM

    OdpowiedzUsuń
  19. beautiful, please send me : lapappilon@gmail.com
    thanks

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)