Inne miejsca

niedziela, 18 marca 2018

Bernina & Zen Chic Quilt-Along: Playing with Triangles #3

Ostatni odcinek bloków specjalnych w szyciu "Playing with Triangles" prowadzonym przez Berninę i Zen Chic. Dla przypomnienia poprzednie wpisy:  Bloki 1- 4 i Bloki 5-7

Blok 8
Blok ładny, ale ilość szwów czyni go pancernym. Zobaczymy jak się ułoży w gotowym topie.

Blok 9 i 10
Te aplikacje -  moje utrapienie. Nie pasują mi do projektu, który jest modern, w moim odczuciu. Robiłam co mogłam żeby zminimalizować efekt gwiazdki. Zastanowię się jeszcze czy umieszczę je finalnie w pracy.

Blok 11

Znowu aplikacja :/ Decyzję zostawiam na później.

Blok 12
Crazy. Niby prościzna a mi takie free układy pochłaniają godziny. I tak było. Ze dwa dni te skrawki układałam a oczywiście nie ma to żadnego znaczenia i w ogóle tego nie widać.

Najważniejsze że skończyłam. Teraz docinanie białego tła i szycie topu :) Następne zdjęcia z "design wall".

5 komentarzy:

  1. Kobieto! Puchu marny! Ty wietrzna istoto! Znowu jakaś piękność na horyzoncie się szykuje :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty to ogarniasz Aniu to ja nie wiem, ale prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona Twoimi blokami- ta kolorystyka. A aplikacje tez i nie pasuja i na razie nie uszyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank You for sharing your article, This is an interesting & informative blog. It is very useful for the promoter like me.
    wordpress
    blogspot
    youtube
    Game ស្លត់អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)