Inne miejsca

czwartek, 14 września 2017

Block of the Month 2017 by SPP #1

Z zaskoczeniem stwierdzam że nie publikowałam tutaj bloków nad którym prace toczą się od początku 2017 roku.
Stowarzyszenie Polskiego Patchworku (SPP) w 2017 uruchomiło własną zabawę Block of the Month czyli BOM. Co miesiąc rozsyłane są do Członków Stowarzyszenia wzory i tutoriale (dokładne instrukcje) na wykonanie bloków.
Wszystko to celem wspólnej zabawy,  ale też kształcenia się w różnych technikach szycia.
Od jakiegoś czasu chodzi za mną top kontrastowy, bez kolorów tęczy.
Uznałam że BOM świetnie się do tego celu nadaje. I oto szyję z tkanin:
- białej,
- biało-czarnych printów
- kropli ciemnej czerwieni gładkiej (solid)

Oto moje ostatnie cztery bloki (szyte z Wojtkiem w chuście):

 Jak widać symetria nie jest dla mnie istotna.

Oraz 8 bloków które uszyłam do tej pory. 
Bardzo lubię blok z trójkątów równoramiennych. A Wam który przypadł do gustu?

Aktualnie brakuje mi bloku wrześniowego. Szybko to naprawię.

A taka ściana z blokami bardzo mi się podoba. Patrzę sobie na nią zawsze kiedy wchodzę do pracowni.

7 komentarzy:

  1. Śliczne bloki! Świetny dobór kolorów - nieoczekiwany!
    Waham się między gęsiami a diamentowymi irysami
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W kwestii kolorów to uznałam że czas odpocząć od tęczy a taki zestaw wydał mi się "żelaznym" w dorobku :D
      Tak jak narzuta w beżach, brązach, złamanych czerwieniach i generalnie "wojna północ-południe" ;)

      Usuń
    2. A gęsi to mój osobisty typ na miejsce nr 2 ;)

      Usuń
  2. Piękne bloki ! Ale patrząc na nie, to stwierdzenie "symetria nie jest dla mnie istotna" jest trochę na wyrost :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)