Inne miejsca

piątek, 2 września 2016

Koloroterapia

Znowu będzie kolorowo.
Kiedy tylko po raz pierwszy na Pinterest zobaczyłam ten schemat od razu wiedziałam że muszę go uszyć.
To darmowy wzór "Postcard from Sweden" opracowany przez Jeliquilts dla R.Kaufmana w oparciu o same solidy Kona.

Szyję dokładnie wg wzoru, solidy kupowałam w kraju i w UK. Jak widać mam kilka "dziurek" i te czekają na ostatnią przesyłkę koloru Oasis.

Tak wygląda top w półprodukcie. Prawie 200 bloków HST utworzonych z 36 kolorów tkanin.


Będzie to narzuta dla Jasia, który nieustannie mnie pogania i doczekać się nie może kolorowej narzuty do kompletu z poduszką....

17 komentarzy:

  1. Och co za cudo... Nie moge sie napatrzec i chyba zaraz sama zaczne cie poganiac :P. Przypomina mi Nova uwielbiam takie kolorowe prace! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO mega fajny! Nie dziwię się przymusowi wykonania;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetny! Podziwiam Twoją konsekwencję. Ja bym pewnie "zamieniła" brakujące kolory i wyszłaby kicha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie już jest ;) I tak energetycznie.Nie dziwię się Jasiowi, że Cię pogania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski! Czekam na całość! Ciekawa jestem lamówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bomba kolorowa będzie!! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Feria barw!!! Aż cieszą oczy!
    Będzie piękna narzuta!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowa bomba energetyczna!!!
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, piękne, piękne!!! Takich kolorów mi potrza! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo energetyczne kolory...w sam raz dla młodego ducha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie kolorowo! Nie dziwię się Jasiowi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)