Inne miejsca

czwartek, 17 sierpnia 2017

OneBlockWonder

Szaleństwo OBW nie ominęło i mnie.
Nabyłam tkaninę z Leroy Merlin na metry. Chyba około 5 metrów, raport miał około 80cm. Lubię mieć "zapas" ......
Cięłam, składałam, cięłam, szyłam.




I mam.




Dane techniczne:
Rozmiar: 240cm x 180cm
Tkanina bawełniana z Leroy Merlin
Trójkąt wyjściowy: 3,5"
Wielkość średniego motywu kwiatowego: 6" (są większe i mniejsze od tych)

Wiem już jak mam wypikować. Nie wiem co dać na "plecy" :D Chyba coś z turkusem ....

Ponieważ kolory są zupełnie "niemoje" na razie top spoczywa sobie i czeka na lepsze czasy. Dojrzewa do nowego, nieznanego Właściciela.

16 komentarzy:

  1. Kolory tez nie moje, ale pobawilabym sie chetnie w ciecie i skladanie :)
    Coz, kiedy armat nie mam - najtansza bawelna po 8 € za metr, troche drogo, jak na zabawe :)
    Efekt za to wysmienity! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, ja też płaciłam około 40 zł za metr. Tylko różnica jest taka że patchworkowej bawełny masz szer 110 cm, a szerokość tej w markecie budowlanym to 160cm. Cena więc konkurencyjna za bawełnę. Po dyskusjach nad OBW doszłyśmy do wniosku że najlepszy efekt jest z najbardziej obelżywej tkaniny (wzór!!!). Coś co przerzucasz z szuflady do pudła i żal wyrzucić a takie brzydkie że nie masz do czego użyć to właśnie powinien być typ do OBW. Może pójdź tym tropem? Świetne OBW wyszło kiedyś z tkaniny w lalki z Toy Story :D

      Usuń
  2. Jedyne co mi się teraz ciśnie na usta to...WOW!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy efekt uzyskałaś.Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy efekt uzyskałaś.Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy efekt uzyskałaś.Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. A dziękuję - nie spodziewałam się takiego entuzjazmu - bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podoba. Kolory tez nie moje. I ja ciagle szukam czegos paskudnego do pociecia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaskoczyłaś mnie tymi kolorami, bo zanim doczytałam, to pomyślałam, że przecież to zupełnie nie Twoje kolory:D. Ale efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do pozazdroszczenia! Przefajny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)