Inne miejsca

poniedziałek, 31 lipca 2017

Moja

Doszłam do wniosku że mam dość wzdychania do szuflady.
Więc wyciągnęłam swoje szmaty najpiękniejsze, pocięłam (!!!!!) i uszyłam top na SWOJĄ kołdrę/otulacz  - czy co tam ma być miłego do przytulania i okrywania.

Blok najprostszy z możliwych: 5" kwadrat - jeszcze takiego nie szyłam. 




Dane techniczne:
Tkaniny różne - mix FQ z szuflady
Rozmiar: 120 cm x 180 cm
Kwadraty 5"


To na razie tylko top ale już wiem jak będę pikować i nawet mam "plecy" więc następny etap powinien być stosunkowo szybki (około 2 miesiące hehe).
Przeznaczenie jak wskazuje tytuł: #mła, #moja, #tylokomojainiechktośtknietopożałuje

22 komentarze:

  1. Piękny - bardzo optymistyczny i słoneczny. Życzę dużo międzyczasów na dokończenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu - zwłaszcza życzenia przyjmuję hurtem :D

      Usuń
  2. Piękne, żywe kolorki... na pewno będzie ci się nią miło okrywać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - i rozmiar ma taki w sam raz na jedną osobę. Będzie to mobilny otulacz użytkowy ;)

      Usuń
  3. Matko jedyna! Pocięłaś kapusty! I to kilka różnych! Ja właśnie je sobie sprawiłam... I jestem z nimi na etapie wzdychania, stąd mój szok ;-) A tak poza tym, wulkan kolorów :-) Zimowe wieczory spędzone na otulaniu kolorami. Fajnie.
    Życzę duuużo międzyczasu w niedoczasie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocięłam bo moje kapusty już zleżały - teraz po przetworzeniu mają nową, przebitą datę ważności :D
      A na serio: cięłam z duszą na ramieniu. Przy drugim cięciu emocje opadły i cieszyłam się z tego że materiał schodzi :)
      Życzę Ci znalezienia projektu godnego cięcia tych skarbów :)

      Usuń
    2. Ale nie za szybko. Powzdychaj sobie jeszcze :D

      Usuń
  4. Bardzo ładny otulacz. Lubię takie klimaty. Piękne materiały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Grażynko. Teraz każdemu polecę przełamanie siebie i użycie wreszcie trumiennych szmat ;)

      Usuń
  5. I bardzo dobrze, czas zacząć dbać i o siebie! Świetne kolorki, szalona energia z otulacza bije!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że to widać (tę energię) i dziękuję :)

      Usuń
  6. Przepiękna!!!!<3 ja mam zawsze problem, żeby zszyć równiutko kwadraty :( żeby się nic nie poprzesuwało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tej narzucie odkryłam zaletę użytkowania szpilek podwójnych. Spina się nimi szwy i ani drgnie - musi wyjść równo. Pomaga też zagnieżdżanie szwów oczywiście. Polecam tutoriale na youtube :)

      Usuń
  7. Ślicznie.. Nic dodać nic ująć.. Kolorki są cudne..;) Pozdrawiam..;)


    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  8. This is a really good idea that you have going on.
    หนังผี

    OdpowiedzUsuń
  9. zasłużyłaś na swój top. Ja też dopiero w tym roku dla siebie uszyłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  11. Time flies when your having fun มI look forward to seeing the next update. Beautiful work!แทงบอลออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)