Inne miejsca

poniedziałek, 8 października 2012

Zemsta oprawcy 2 - Dalia DFEA

Ostatnio mam czas na finalizowanie.
Oto i kolejna praca która doczekała się oprawy i kołka.
Zdałam sobie sprawę z tego że nie pokazałam tutaj nigdy ukończonej pracy choć przecież skończyłam ją robić w marcu!
Zatem nadrabiam zaległości. Pierwsza fotka jeszcze z kwiatkiem na ramie - dosłownie gorąca bułeczka - przy świetle nocnym, zrobiona właśnie w marcu tego roku.



Kolejne zdjęcia to już oprawiony haft.
Dahlia by DFEA 
Fabric: Zweigart Belfast Linen, Antique White 
Threads: DMC

Dahlia by DFEA

Dahlia by DFEA

Dahlia by DFEA

Dahlia by DFEA

Dahlia by DFEA

Pozdrawiam Was jak zwykle ciepło! Dziękuję Wam za przemiłe komentarze i maile którymi ostatnimi czasy zostałam - dosłownie - zalana!

Bardzo, bardzo Wam dziękuję i ściskam serdecznie! 

I .... wciąż proszę o mocne trzymanie kciuków oraz górę pozytywnych myśli. Przydadzą się takiemu nerwusowi jak ja ;)


36 komentarzy:

  1. Cudowny efekt! :)

    http;//anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą serię. Obraz w oprawie wygląda rewelacyjnie. gdy się w końcu wezmę i pójde do mojej pani oprawiaczki z Fuksją z tej serii to własnie podobnej ramy będe szukac.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super haft, efekt końcowy powala z nóg, gratuluję :)

    Trzymam kciuki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie dobrana rama :)

    (kciuki zaciskam, będzie dobrze! )

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ramka! No tak dopasowana do haftu, że... no zachwyt wzbudza! Ja zawsze mam problem z dopasowaniem ramki. Jakoś chyba nie trafiłam na miejsce gdzie wybór ramek by mnie oszołomił. Haft pięknie wykonany. Eee... co tu gadać Aniu! Twoje hafty na lnie są piękne :)

    A co do nerwów... Aniu! Tylko spokój, tylko spokój! Czekają Cię piękne chwile w życiu, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka ja jestem spokojna Joluś... niespodziewanie spokojna, uwierz mi. Pogodzona z faktem że tylko "one way ticket" ...

      Usuń
  6. Śliczności i piękna rama :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekny wzór doskonale zrobiony i pięknie oprawiony :)

    OdpowiedzUsuń

  8. Ramkę dopasowałaś idealnie, w pierwszej chwili zdjęcie haftu po oprawieniu wzięłam za oryginał DFEA. Uwielbiam to pismo, ten styl, a tę serię szczególnie. Znając Twój niezwykły talent do haftowania, mogę się domyślać jakie Ci cudo wyszło :))))

    Aniu, sercem i myślami będę przy Tobie. Trochę za daleko mieszkamy, bo fizycznie też mogłabym pomóc, uwielbiam taki małe Jasie. Myślę jednak, że chociaż na początek, znajdą się inni chętni do pomocy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiu, Kochanie. U Ciebie nie lekko więc tym bardziej dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowo. Młody celuje w dwie Babcie więc opieki nie zabraknie, chyba ;)
      Dbaj o siebie. I czasami o swą trzódkę też.
      Przesyłam przytulasy.

      Usuń
  9. Przepiekny haft, sliczna oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!!! Pięknie się prezentuje w tej ramie !!!!!

    Trzymam kciuki za Jasia i Ciebie... już niedługo :*

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny haft i wspaniale dobrana ramka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny haft i wspaniale oprawiony.
    Oj czuć już finisz skoro ciągnie Cię do oprawiania i wykańczania haftów - to się nazywa syndrom wicia gniazda ;)
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się nazywa L4 ;) wreszcie mam szansę w godzinach pracy Oprawców zawitać do Nich ;)

      Usuń
  13. Aniu wyszywasz tu dwoma nitkami co dwa wątki? Ja zaczynam dopiero przygodę z lnem.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Na lnie 32ct wyszywam dwoma nitkami muliny przez dwie nitki wątku i osnowy.

      Usuń
  14. Aniu jeszcze mam pytanko! Jak zaczynasz i kończysz nitkę na lnie? np kończąc zaszywasz ją? A drugie pytanko gdzie kupujesz (bo rozumiem za granicą) len o wyższej gęstości niż 32 np 40? Bardzo proszę o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam i kończę nitkę dokładnie tak samo jak w przypadku każdej innej tkaniny.
      Zakupy robię w UK, w sewandso.
      A z kim mam przyjemność?

      Usuń
    2. Gosia :) przepraszam że tak anonimowo ale blogu nie posiadam a pisze z telefonu więc tak mi łatwiej. Na fb w grupie haft krzyżykowy jestem i stamtąd trafiłam na Twojego bloga. A wiem że lubisz len więc chciałam podpytać :)

      Usuń
    3. ok, już chyba Cię namierzyłam na fb ;)

      Usuń
  15. Piękna praca :) a szaleję z orchideą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny haft!! A ramka też wspaniale dopasowana, taka delikatna:)
    Aniu, przesyłam same pozytywne fluidy:) i dobre myśli!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ania, efekt końcowy cudny jak zwykle :)

    I proszę się nie stresować, mówiłam przecież że wszystko będzie OK i nie ma się co martwić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna rama! Idealnie pasuje do obrazu.
    Super oprawa !

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu - ja już sobie PO spokojnie popatrzę na haft. Nie ukrywam, że się denerwuję, kciuki trzymam, bujam już w myślach i będę tak się martwić o Was do pierwszego znaku.
    Mogę sobie matusią być przecież, prawda?
    Więc łeb w górę, uśmiech, MOC niech będzie z Tobą!!!!!

    I ja wiem, że za chwilkę będę chlipać z radości.
    Całusów masz na 350 km ode mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuś, Ty możesz być mi nawet spowiedniczką. O matusi nie wspominając.
      Dziękuję za ciepłe myśli!

      Usuń
  20. Że niedługo ciotką będę to fakt niezaprzeczalny więc spokojnie czekam na finisz, przy okazji podziwiając Twoje arcydzieła. I żeby nie było, daruję Ci, ale tylko dlatego , żeby mi myszy wszystko nie wpierdziuliły. Potem już nie będzie litości. Przykro mi Mała.
    Trzymam STRASZNIE MOCNO kciuki. Strasznie.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  21. cudny haft, a ramka idealnie dobrana
    pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  22. Dalia pięknie oprawiona a moje kciuki mentalnie zaciśnięte. Naprawdę myślę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Haft rewelacyjny, ramka dobrana perfekcyjnie. Podziwiam Twoje prace i gratuluję talentu. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  24. Kwiat jak żywy, a ramka bardzo finezyjna :)
    Trzymam kciuki i posyłam same dobre myśli. Wszystko będzie dobrze Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny haft,widziałabym go na torebce...jak wszystko ostatnio :)pozdrawiam i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za kilka słów :)